Thursday, July 29, 2010

yang Banyak tu yang Bosan

HOHOHO...cewah,,sapaan horlick sekejap..huhu

betul x yang banyak tu la yang bosan ???????
hmmm...atas sesetengah perkara je kot ;)

kalu banyak bini???hahahaha....
tapi aku xnak cakap sal banyak bini ke,anak ke,anak kambing ker tapi nak cakap sal banyak nyer drama luar dalam negara kite skarang...

korang rasa pelik tapi nyata x bile kita buka tv nak tgk citer tup2 yang sedang ditayangkan adelah drama seberang, bukak channel 1 lagi aii..drama seberang jugak..bukak la channel oasis..opss tershashul (hahaha) drama seberang jugakk..eeeeee banyaknye drama seberang....ak nek tahap boring tahap cipan betoi la..

aku ni pencinta tv or boleh digelar hantu tv la n mmg ayah aku akui yang aku ni mmg hantu tv...dalam aku ni suke tengok drama aku sangat boring bile drama yang aku terpaksa tonton adelah drama seberang..last2 skali aku tutup je tv tuh...kalu sikit xpe aku tgk jugak tapi ni sgt banyak la.........

dah la orang2 seberang da ramai kat negara kite,,aii xkan la channel tv sume berlumba2 nak tayang citer seberang,,tahulah ranking tuh naik tapi fikirlah perasaan rakyat kite tambah2 aku yang suke ngan drama tempatan....

mmg la drama kite ni xlaku kat luar,,tapi dalam negara kite aku rasa ok kot..ngan pelakon yang sume berbakat walupom ramai pelakon baru...syok la jugak tgk dengan wajah ensem n lawa artis negara kite,,walupom pelakon tambahan aku rasa blh tahan rupe diorg...sume blh tahan la...kan orang Malaysia sume cantek2...

xkan la drama yang xseberapa popular ditambah dengan artis seberang yang xdikenal disini pom kite nak tayang?? lain la drama korea ke kan..haha..tapi korea tu lain la sbb mmg da ade channel KBS-world.so kalo rasa kepingin nak nengok korea alih channel jela....
oppss aku ni hantu korea jugak tapi lama kelamaan jadik borink gak tgk drama korea,,panjang sangat citer mereka jadi x terikut lah aku ngan citer diorang walupom citer korea mmg best..tapi bab kata kak aku,,drama korea ok gak kalu kite tgk,,at least kite dapat tengok teknologi kat sana..yelah dlm drama diorg mesti diorg selitkan teknologi yang diorg gune skrg cam hanset, kereta ke kan.....hahahah

drama seberang boleh ditayangkan tapi agak2 lah..jgn terlampau banyak...ni sal keagamaan n kerohanian pom banyak amik dari drama/program diorang,,kenapa? produksi tempatan negara kita xdapat buat ker? aku rasa boleh je...Malaysia kan boleh !

xpon, buat je channel baru untuk drama seberang tuh, kire ok lah tu -
dengan ade channel baru tuh,, tayang lah seberapa banyak drama/filem yang popular ke x ke kan,,suke atilah ;)

woitt dah la....hisy
malas la nak berbicara soal nih..tapi aku harap mana2 stesen tv kite support la drama negara kite..janganlah dok tayang cerita negara seberang jew..naik bosan !!!

*kadang-kadang yang banyak tuh la yang bosan.....iye dak????

2 comments:

  1. weyy tapi citer seberang best pe..kow ar..lbey2 agi mat indon neh..hahha..
    tapi tol skang ni dah bnyak sangat citer dari seberang ni..kekadang 2 aku pon dah bley blajar ckp diorg ckit2 xyah nak msuk kls...tapi aku sbnarnye layann ajer..hehe..
    walaupon aku bkan hantu tv mcm mu tapi aku ttp sokong citer mlayu gak n KOREA..fighting!!!citer melayu pon best lar

    ReplyDelete
  2. yg aku maksudkan 'seberang' tuh indon ler..hehe..aku taw mu giler korea,aku pom dulu r,,skrg tukar hobi lak..kih2

    ReplyDelete