Saturday, October 9, 2010

tubik derak wif frens

Lepacking at JJ Bukit Raja

yeay! akhirnya kitorang dah bertemu semula,..
wargghh macam la dah 10 20 tahun tak jumpa...hehe..actually baru 5 6 bulan xjupa tapi rasa lama gilerr xjumpa...

journey kitorang bermula kol 12 lebih (opps kol 12 tuh aku jumpa nga rozi dulu lepas tuh aina sampai and then kitorang tunggu bo yang ngah berhempas pulas buat test)..so kirenye kol 1 la jumpa bo kat bus stop mawar and then amik teksi pegi JJ (coz JJ je ade cinema - sbb aku rancang nak tgk movie MAGIKA yang tengah hot kat cinema sekarang)

sesampainya kat JJ, perkara pertama kitorang buat adalah pegi beli tiket wayang lahh...mmm sebenarnya impian aku nak tgk MAGIKA tapi heheheh aku nampak diorang sengih2 kat aku..mcm xnak tengok jer citer MAGIKA tuh..(sebenarnya aku xpernah lak pasang impian nak tengok filem MELAYU kalo p panggung wayang tapi ntah rasa cam best gak kalo sekali sekala layan,,lagipun aku nak tengok hasil filem kita, dengar kata guna teknik CGI ape kan..ok MAGIKA kot dari filem 4MADU tuh kan????..tengok preview dia kat tv pun mmg sah xbest)...huhuhu..so xpa la kitorang round2 dalam cinema tuh tengok citer ape yang best n berkenanla dengan 1 citer yang tak kurang best nye yakni :

.... 'THE LEGEND OF GUARDIAN: THE OWL OF GA'HOOLE'....


citer ni best sangat!!! rugi tak tengok...citer ni sempat menyentap perasaan aku..huhu..bergenang gak kelopak ni nasib xmenitis air mata jew..huhu...

ha..before tengok wayang.kitorang kena la isi perut yang berkeroncong ni...masa tuh aku and bo jalan dari mula sampai akhir food court tuh dan xberkenan 1 makanan pun,,tapi tetiba aku rasa nak makan bubur nasik waima nasik air...jadi kebetulan ade 1 kedai tuh jual bubur ayam,,hehehe..ape lagi aku sentap aje la...
bo lak pilih untuk makan nasik goreng cendawan (walhal kat DC punyela da puas makan..maybe nak try yang JJ punyer kot..kah2), aina n rozi lak pekena tomyam...hmmm best2...part makan la paling best...

yeah senyum2....(dari kiri : rozi, aina dan bo)

cepat makan..nak gi semayang lak..hehe (dari kiri : aku, rozi and aina)

pas  makan kitorang singgah kat REJECT SHOP ,sebenarnya kedai ni agak mahal gak bagi aku..hihi..tapi kira ok kot sbb brg berjenama jugak kan...tapi aku sikit pom xberkenan nak beli..tengah save budget gak sebenarnya,,,huhuuhuuu,,kitorang masuk round je pas tuh kuar balik tangan kosong..hehe

pas gi semayang. tepat kol 3pm kitorang pun masuk panggung and bermulalah journey Soren (burung hantu yang telah dikidnap dan dipaksa jadi askar namun  berjaya lepaskan diri ke Pulau Ga'Hoole untuk mencari the Guardian dan berjumpa dengan pahlawan pujaan dia yang rupa-rupanya wujud. Maka Soren di latih untuk fight balik dengan army yang dicipta oleh the wicked rulers of St. Aggie's tuh dan jugak nak selamatkan his brothers yang tak dapat lepaskan diri. Namun rupanya his brother tu dah jadi salah seorang power army of St.Aggie)..
seyesly citer nih sangat best!!!


tengokla adik Soren dan Kludd yang kiut gilerrr,,,rasa nak sentuh bulu diorang sumeee!! real giler!!!

ok..sudah ngan citer,,kitorang xnampak lagi tanda2 nak blah dari JJ tuh,,so round punyer round JJ,,masuk tengok baju la,,beli bantal la,,amik gambar kat ruang anak patung bearlah,kucing lah, and macam2 lagi...penat bergambar adelah...hihi

pastuh kitorang masuk JJ, aina n rozi telah mmebawa haluan masing2 kerna mereka lebih berminat nak beli baju dan hasilnya diorang beli 2 3 pasang t-shirt n cardigan sedangkan aku and bo rasa leith nak berjalan..tetiba bo cadang nak makan sushi...so apelagii...kitorang pom pergi beli sushi.....tengok!!!!!


inilah sushi yang berjaya kitorang habiskan sebab ingat masa first kitorang beli masa sem3 dulu...punyer la sushi tuh xdapek kitorang habiskan....dengan wasabi yang arggghhhh tak dapat nak kenangkan perasaan bile makan wasabi....errkkkhhh!!!

lepas tuh, kitorang makan lagi dengan singgah ke Kyros Kebab..eyh ye ker Kyros Kebab??? ke apa nama dia ntah la...tapi kat situ kitorang makan lagi tanpa order minuman pom..hehe...sampai waiter kat situ pelik bila dia datang nak tambahkan air kat meja2 sesampai kat meja kitorang...oppssss sori kitorang x ada gelas...aku senyum je kat abang tuh...sori bang!! keh2

then, before gi round pulak sempat la masing2 masukkan duit 20sen untuk timbang berat masing2...jangan cakap la berat aku brape..tak naik dan tak turun jugak...hehe...pas tuh sempat gak singgah kat 1 mesin yang kite letak jari kite atas tuh dan dia tentukan kite ni pompuan jenis ape...and korang nak taw aku dapat title ape???????????hehheehhe...HOT STUFF beb...hehe..aku hot stuff???waaaaa,,klakar giler,,,n paling klakar bile rozi dapat title DEAD FISH....heheeh..aina n bo aku lupa dapat ape,,,tapi rasanya dapat yang ok dari DEAD FISH tuh...hehehe..jangan marah rozi....it was just a game je....hohoho

papepum,,hari kitorang kuar sesama ni sangat best dan xdapat dilupakan...pabila tengah syok2 tunggu teksi...tetiba hujan datang dengan lebat...cam hujan tuh nak suh kitorang tido je kat JJ tuh kan..hohoho...

tapi xpe sebab alhamdulillah kitorang selamat sampai ke bilik bo,,and tumpang tido kat bilik bo..nasib baik sbb rumet die tak ada..so kitorang jadikkan bilik tuh macam kitoran gyang punyaaaa..hahaha..plus lak tengok variety show korea punyer yaktu FAMILY OUTING..keh2..layan!!!!!


moga3 dapat jumpa korang lagi...mungkin 2 3 tahun lepas ni...or majlis kawin sesapa ke kan????haaaa??? sape yang kawin dulu ha antara kitorang ber empat????? keh2.....

papepun aku njoy sangat2...moga len kali kita dapat spend masa yang lama lak..kalu buleh jmpa kat PULAU lak...hehehe..ok tataaa...



No comments:

Post a Comment