Monday, August 30, 2010

kangen bangat !!!

home sweettt home
by the way, perasan tak apa benda kat tepi umah tuh? aiseh, tuh 'mop' n ada 'botol basuh kereta' la...tak nyempat nak letak kat lain,, uat rosak gambar jew..hehe


waaa..............raya dah nak dekat, best nya.........tak sabar nak balik kampung.
rindu yang teramat kat mak ayah, kak nor and biri-biri ayah...hehe ;)
ni baru berapa hari dok kL, nanti kalo aku dah kerja kang..susah dah la nak balik...huhu

so mungkin raya taun ni je aku boleh cuti lama-lama, pas ni maybe kejap jer...uhuhu..x suke...

this is my sweettt home, the place where i grow up
umah kampung yang nyaman and sejuk !
dok umah kayu memang best sebab malam-malam sejuk jer suasana
ha, kalu tengok kat belakang umah aku tuh, semua nya pokok-pokok kan, tu kebun ayah aku la..n kalu belakang lagi kira bukit bukau dah la.....

dulu best sebab time musim buah memang berlambak kat kebun termasuk buah durian - my favourite, tapi sekarang buah durian dah x ada, yang ada buah rambutan, salak n dokong je n cempedak gak...

hari tuh sempat balik seminggu berbuka puasa kat umah,
n time tuh jugak musim buah,,memang best sangat...
n hari sabtu ni aku n kak long n ecah akan balik seminggu before raya
so still dapat berbuka ngan mak n ayah...


aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
sapa2 yang nak ke rumah dialu-alukan coz planning nak buat OPEN HOUSE pada hari raya kedua sempena hari raya, at the same time my birthday jugak...

jemput lah datang, n aku nak paksa kawan2 aku yang dah lama tak jumpa datang beraya kat umah aku jugak,,kira bergilir-gilir beraya bersama

ok..lots of love ;)

4 comments:

  1. salam ziarah,

    ni kampung dimana..?

    ReplyDelete
  2. wassalam..owh ni kat kelantan...hihi

    ReplyDelete
  3. salam..

    hi there..
    nice home u got there... ;)

    anyway selamat hari raya ya.. (ucap siap2)

    take care... ;)

    ReplyDelete
  4. thnxs a lot, selamat hari raya jugak ;)

    ReplyDelete